srijeda, 21. lipnja 2017.

DIY: Personalizirana šalica


U zadnje vrijeme postovi su sve rjeđi i to mi sve manje smeta! Pomirila sam se valjda sa činjenicom da, trenutno, vrijeme koje sam trošila na blog želim usmjeriti na neke druge stvari. Zasitila sam se jurcanja i beskonačnih popisa stvari koje trebam/želim napraviti. Zasitila sam se frustracije oko toga što imam samo 10-15 minuta da napravim fotke, zasitila sam se frustracije oko loših fotki zbog nedovoljno uloženog vremena i projekata koji stoje jer nije dobro svjetlo za zabilježiti korake! Obećala sam sama sebi da više ništa neću raditi na brzinu, makar imala samo jedan ili ni jedan post mjesečno! Dok se ja uhodavam u novi tempo, na kompu sam iskopala jedan jednostavan diy koji na objavu čeka mjesecima! Radi se o graviranoj putnoj šalici koju smo M. i ja zajedničkim snagama napravili za 'Najboljeg tatu na svijetu'! :)


Što vam je potrebno:

metalna putna šalica/termosica, flomaster, mikromotor s nastavkom za brušenje, krpica za brisanje (nije neophodno), zaštitne naočale*, zaštitne rukavice*.

*Ja ih nisam koristila, ali ako ovo radite prvi put bilo bi dobro da ih koristite!

Postupak:


Flomasterom na šalicu napišite željeni tekst ili nacrtajte željeni motiv! M. je odlučio svom tati napisati 'Najbolji tata na svijetu' i nacrtati smajlića, a ja sam mu samo malo pomogla oko nekih slova za koje nije bio siguran kako se pišu! :) Malo smo imali problema zbog toga što je šalica jako zakrivljena, ali kad nam je koje slovo jako pobjeglo, izbrisali smo ga i ponovili! Ako koristite obične flomastere, pazite da slova ne obrišete prstima, a ako koristite permanentni marker, dobro bi bilo da imae malo alkohola kojim ćete slova brisati.



Nakon što ste napisali željeni tekst ili nacrtali željeni motiv, pripremite mikromotor sa nastavkom za graviranje ili fino brušenje i krenite gravirati slovo po slovo!




Kada ste završili, obrišite ostatke flomastera krpicom, pregledajte sva slova i popravite eventualne nedostatke! 



Ovakva šalica bila bi zgodan i praktičan dar, ne samo za najboljeg tatu ili najbolju mamu već i za bake i djede, a ako ste vješti u crtanju, sa ovom spravicom možete napraviti prava mala umjetnička djela! Mikromotor je stvarno lako koristiti, a ako ga posjedujete, a ne znate što s njim ili ga planirate nabaviti, moj prijedlog je da pokušate napraviti sat od keramičkog tanjura ili jednostavne, gravirane boce za ulje i ocat! :)

Da li ste već koristili ovakav mikromotor?
Što ste s njim radili?
Što kažete na današnji projektić?

Hvala što ste svratili i ugodan ostatak tjedna vam želim!
Maja


Nema komentara :

Objavi komentar

Voljele bi čuti vaše mišljenje!