ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

KAKO NOSITI: Pelerine

Pelerine su ove jeseni totalni hit, iako su pelerine ako se nas pita oduvijek hit! Pelerine su se počele nositi još u 16.st. kada su ih hodočasnici nosili kao ogrtače koji su im prekrivali ruke i ramena. Ti prvi modeli bili su duži, a kasnije su se mijenjale i dužine i vrste materijala od kojih su bile izrađene. Bile su svojevrstan pokazatelj društvenog statusa pa su se izrađivale od raznih materijala: baršuna, krzna, kože, čipke... I danas se izrađuju u raznim varijantama pa svatko može pronaći nešto za sebe, od elegantnijih do više sportskih modela. Ima ih dužih i kraćih, s kapuljačom ili bez, jednobojnih i šarenih, stegnutih u struku, visokog ovratnika, krznenog ovratnika ili bez ovratnika i sl. Kakav god model bio, pelerina je dovoljno upečatljiv komad odjeće sama za sebe pa ju je bolje kombinirati s jednostavnijim odjevnim predmetima. Budući da daju dosta volumena gornjem dijelu, najbolje ih je kombinirati uz uske hlače ili usku suknju, a dobro idu i uz kraće suknje i čizme iznad koljena. Idealne za jesensko slojevito odijevanje i nude brojne mogućnosti kombiniranja pa vam neće brzo dosaditi! Pelerine su definitivno zavladale jesenskim trendovima, a evo nekih kombinacija koje nam se sviđaju:

Gurl

Stockholm streetstyle
Stockholm streetstyle
Dress Me
Front Row
Share My Chic
Evo nekoliko modela koji se mogu pronaći kod nas ili naručiti:

hm
Pull and Bear
Zara
New Yorker
Sheinside
Sheinside

A ako ste skloniji nekim DIY verzijama, pelerinu možete napraviti i od suknje koju više nećete nositi, a pogodna je za napraviti nešto ovako:

Maje Zmaje
Jeste li vi prigrlili ovaj jesenski trend? Ako još niste, vrijeme je da si što prije nabavite pelerinu jer je jesen idealno vrijeme za pelerine! Dovoljno su tople i udobne i sigurno će podići svaku kombinaciju!

Pozdrav od Maja


Broj komentara: 7 :

  1. Obožavam pelerine, izbor je odličan. Idem da vidim kako ste napravile od suknje, super ideja! <3
    xoxo
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. U pelerinama se zamišljam još otkad sam bila mala, ali još nisam skupila hrabrosti da si kupim koju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh odlične su, ova iz Pull & Bear-a mi se najviše sviđa. Još negdje doma imam jednu pelerinu koju sam si kupila prije sto godina - pletenu, ljubičasto-kariranu :) Obožavala sam ju nositi, osjećala sam se ko neki čarobnjak u tome :D Možda je vrijeme da ju pokupim i nanovo ubacim u svoj ormar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Pa da, baš si dobro to rekla kao čarobnjak! :) Ja sam davno napravila sebi jednu od bakinog kaputa, totalno sam se iznenadila koliko je dobro ispala, podsjeća me na baku i zbog toga je još više volim nositi! :)

      Izbriši
    2. Aww odlično, dva u jednom :)

      Izbriši

Voljele bi čuti vaše mišljenje!